今日呃左a媽同敏敏b出街街,,
呵呵,,佢本身要我留低我d fd既電話架,,,
不過始終都冇冇,,,
咁樣就唔洗咁煩煩啦,,,
我去左屯門個邊,,,
我呢個路痴係旺角差d迷左路,,
好彩老公豬有fd係mk姐,,
咁岩我一上車佢就落車,,,
真係唔該晒你,,,
去到lu,,
等左陣老公豬就黎左lu,,,
跟住就上左a康屋企啦,,,
見到契爺同契媽,,同may姨,,
我地9個人係間房到,,
好鬼勁,,,
對唔住呀,,,我幫唔到你,,你唔好喊喊啦,,
a康個gf個細妹成日都bear住a希喎,,
跟住好快就走番屋企lu,,
|