今日係11月最後一日,,,
我地學校話要上番星期一既堂,,,
好野...有得上電腦堂,,,呵呵,,
上到msn啦,,,點知老公豬唔係到,,,
算啦,,
今日老公豬又唔番學啦,,
事關佢琴晚同老豆打交交,,,
唉,,,都叫你唔好咁沖動動架啦.,,,
算啦,,唔發生都發生左,,,
如果你今日番學我仲唸住同佢去睇戲架,,,
唉..,,我點可以比你成個星期都唔番學呢,,
唉,,,我知我倍唔到你你唔開心心,,,
不過唔洗講到咁事但架,,,
唉,,你知唔知好hurt我我,,,
我唔多想你番大陸玩姐.,,,
如果你番可能4號你仲未番到黎呀,,,
我唔想錯失呢個機會呀,,
好難得架,,,
|