T0龍子"
為何你會這樣的想!?
為何你總是這樣的想呢!?
為何你總是讓呀欣失望呢?!
為何你總是讓她不開心呢!?
你知否那個訊息真的令人切底的失望!!!
你記不記起...誰說過!?
''佢講野果陣又得意wo
d尾音好似bb講野
真係有時見到佢真係想攬到佢實一實-,- ''
那時候是誰很高興晒命地跟我說的!?
現在為何放棄的也是你呢!?
為何總對自己沒有信心呢!?
為何總是不信任自己會給對方快樂呢?!
你記不記起...誰說過的?!
''之前拍拖都冇同佢一齊咁開心''
明明說了!!
為何因為這對自己沒信心而放棄呢!?
明明是開心的!!
為何又要放棄開心呢?!
難道你忘記了那開心的回憶嗎!?
難道你真的那麼健忘嗎!?
這樣重要的事你都忘記了嗎!?
你記不記起...誰說過的嗎!?
''我估到個HI琪點解成日等阿欣先走,,,
佢係咪鍾意阿欣架=.=
之前佢係地鐵站到等左9個字都唔嬲-,-
佢又成日等阿欣,我又唔想阿欣走,但又唔想要人等=.=
究竟點解佢唔自己番屋企既=.=
佢仲要唔係坐係度等..係企係度等=.=
都唔知係咪有D野我唔知-_-
講真...有冇可能會咁等發-_____-
9個字接近一個鍾-____-企係度等-_______-
冇可能~~~~~~~~~~~~~~~一定有d野-口- ''
明明是這樣的著緊她!!
為何又要說出這樣的話呢!?
明明是的...
為何總是說灰的話呢!?
為何不表明自己真正的心意!?
你記不記起....誰又這樣的說過?!
''我今朝sms佢到e家都未應我...
落雨王又搵唔到佢..
唔知佢有咩事呀.. ''
明明是緊張對方的!!!!!!!!
為何要這樣收埋自己對對方真正緊張的心情!?
你記不記起.....是誰說的!?
"咁你有冇好認真好認真咁同佢講自己真係唔做 ...
唔好比時間大家冷靜喇..
冷冷下就淡架喇.... "
明明早你這樣的對我說!!!
為何你又會忍心的說出口呢!?
你明明知道這不是一個好的選擇!!!
為何要走進這一條灰路呢!?
難道你真的想和她分手嗎!?
難道你真的要忍心這樣做嗎!?
真的想結果是壞的嗎!?
記得嗎?!.....誰說的!?
''之前我sms左佢果次...
佢好唔開心 ...
之後佢話冇事..
但我覺得佢都好似有條刺咁-_-"
明明是關心對方的!!!!
明明可以走另一條路的!!!
為何總是走那條死路呢!?
為何總是這樣!!!?
你說過的
''E家又好掛住佢TIM'''
為何要那麼沖動?!
你知否你那個訊息真的令人很失望!!!
真的令人很無助!!?
我知道你是沖動才這樣的說!!!
我明白你那時的想法!!!
可是你知否!!!?
知否她看了的反應是什麼嗎!?
龍生"""
請你想清楚!!!你這樣說對不對!!!!?
|