今日同老公仔番學呀...
我地既感情會唔會變!?
真係好想攬住佢囉..
好驚好驚,,
但係又唔係好夠僵喎....
希望係我唸多左..
魚...
發現你唔係我身邊一陣...
就好似好冇安全感...
點解我會咁驚喎,,,
明知唔係咁...
唉...
好對老公唔住...
好似唔信佢咁...
呀希既野我冇唸啦...
但係..
安全感冇左好多,,
_________________________
嗚嗚...
你好像不想和我一齊放學...
比波打中左呀...
我係咪唸得太多!?
老公仔又話錫番我...
知道你好鍾意同d fd吹水...
但係最後都冇啦...
但係成日都想同你一齊..
愈大既期望結果就係,,
真的很自私...
愈大既失望,,,
+++++++++++++++++++
|