今日神咁早起身汁野番香港...
搭咁耐車就訓足咁耐...
都覺自己好勁**
跟住番到黎..
以為同到老公仔出街..
但係好似唔得..T^T
嗚嗚...
跟住就出左去同佢...
佢地食辣野真係食得好辣...
同老公仔睇魔疫..
好鬼悶囉..
仲有埋個d既場面...
點解我會唸番起同你一齊既野!?
即起o 晒咀...
個件事明明唔記得左架!?
同老公仔一齊好開心...
唔通...天要我唸起對肥聰唔住既事!?
媽子竟然冇話我喎...
點解個段野仲會出現!?
好鬼開心心...同老公仔..kaka^^''
唔通,,,
|