琴晚同人傾左msn..
同你傾真係又好笑,,又有d嬲嬲地**
你講野既語氣好cute呀,,<--即係特別>>
不過你話我''吹水怪''就好hunt喇**
由細到大都未有人咁話過我既,,
個感受好唔開心心**
跟住話你講笑姐,,個心都舒服d姐,,
不過,,真係sor呀""冇心呃你架,,,
我唸我比你既印象好似唔多好咁**
= =''好鍾意你.............既表情符號呀,,<--玩野
呵呵**
睇左你個xg,,唔係成日寫既**
但係你寫個d英文字好特別**
真係好似電腦整咁樣架,,,
填色就係用木顏色,,真係好靚呀**
希望可以教下我啦**不過都冇呢d機會,,
好啦**祝你test拎到高分喇,,
我只可以精神上支持你<<
琴晚唔好意思,,唔知你聽日有test,,
仲同你傾到咁夜**
-----------------------------------------------------------------------
琴晚唸左好多野**
我唸係個個原因吧**
其實一早就放棄左你,,
只不過想一齊下姐,,
對唔住**
-----------------------------------
魚魚**
聽日要大掃除呀**
|