今日好凍凍呢,,,
朝早約左敏敏b係以前ok等,,,
我以為佢走左tim,,\所以咪行去m記個邊,,
有個鳴遠既男仔bear住我喎,,我咪bear番佢囉,,
個時個心唸,,,咁既人都有架,,同佢又冇仇喎,,bear鬼住晒,,,
後黎先知佢仲係個度,,= =''
跟住咪係中途等佢,,
點知有個男仔冇啦啦係我身邊好快就行過,,
整到我啦,,,少少姐,,
我好細聲咁講...咁既人都有架,,,
佢好似聽到咁,...T^T,,好似好衰衰咁TIM,,'
跟住就同敏敏B行番去,,,
點知有個人好快就係我地面前走過,,,
見到佢個袋袋...就知道佢係,,,KAKA
今日F,4 6 7考試...
FROM 5真係慘慘,,,得番佢地個級高from,,,
跟住第2個小息落去買野食,,,見到XX偉好囂張咁行過,,,
我個時真係好唔鋸囉,,,= ='',,好憎D咁扮型同懶串既人,,,
跟住見到佢呢,,,^^''
我同佢相差十幾 CM炸,,,我地對望左5秒,,
\佢突然轉番個頭啦,,,跟住就同佢D FD講唔好阻住人啦,,,
第1次聽到佢把聲呀,,,嘻嘻,,
跟住上完電腦,,拎飯個時又見到佢,,,
不過佢冇望過我,,,T^T",,
放學一如既往,,
同張凱仔同敏敏B一齊去南豐買野食,,,
跟住去左石灣,,,唸番好多以前既事,,,好似好耐之前既野...
跟住我地係度寫野,,,
走個時...講左好多好笑既野...
我同張凱仔幻想緊敏敏B係個個所謂既森林,,
拍MV,,,叫佢著"嘰喱咕嚕魔法陣"個個呀叔成日跳草舞個個,,,
個件3同跳,,,然後加上奶B既聲音,,,真係好啦,,,
我同張凱仔就係導演同監制,,呵呵,,
---------------------------------------------------------
好想快D到星期日呀//...
可以買到個樣野,,,
嘻嘻^^'' ~"~,,,
================================
呢排上堂好悶,,,
冇咩精神...
做咩都冇咩精神...
唉,,,
唸起同黃沛講過既野,,
點解連我都咁!?
好憎而家呢個我,,,
做作好辛苦,,
唉....
|