diary profile NEW My Home

暱稱: ﹏"藍精靈↙
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

*╮思覺╳◢失調〞

2007 年 1 月 29 日  星期一

今日好凍凍呢,,,

朝早約左敏敏b係以前ok等,,,

我以為佢走左tim,,\所以咪行去m記個邊,,

有個鳴遠既男仔bear住我喎,,我咪bear番佢囉,,

個時個心唸,,,咁既人都有架,,同佢又冇仇喎,,bear鬼住晒,,,

後黎先知佢仲係個度,,= =''

跟住咪係中途等佢,,

點知有個男仔冇啦啦係我身邊好快就行過,,

整到我啦,,,少少姐,,

我好細聲咁講...咁既人都有架,,,

佢好似聽到咁,...T^T,,好似好衰衰咁TIM,,'

跟住就同敏敏B行番去,,,

點知有個人好快就係我地面前走過,,,

見到佢個袋袋...就知道佢係,,,KAKA

今日F,4 6 7考試...

FROM 5真係慘慘,,,得番佢地個級高from,,,

跟住第2個小息落去買野食,,,見到XX偉好囂張咁行過,,,

我個時真係好唔鋸囉,,,= ='',,好憎D咁扮型同懶串既人,,,

跟住見到佢呢,,,^^''

我同佢相差十幾  CM炸,,,我地對望左5秒,,

\佢突然轉番個頭啦,,,跟住就同佢D FD講唔好阻住人啦,,,

第1次聽到佢把聲呀,,,嘻嘻,,

跟住上完電腦,,拎飯個時又見到佢,,,

不過佢冇望過我,,,T^T",,

放學一如既往,,

同張凱仔同敏敏B一齊去南豐買野食,,,

跟住去左石灣,,,唸番好多以前既事,,,好似好耐之前既野...

跟住我地係度寫野,,,

走個時...講左好多好笑既野...

我同張凱仔幻想緊敏敏B係個個所謂既森林,,

拍MV,,,叫佢著"嘰喱咕嚕魔法陣"個個呀叔成日跳草舞個個,,,

個件3同跳,,,然後加上奶B既聲音,,,真係好啦,,,

我同張凱仔就係導演同監制,,呵呵,,

---------------------------------------------------------

好想快D到星期日呀//...

可以買到個樣野,,,

嘻嘻^^''  ~"~,,,

================================

呢排上堂好悶,,,

冇咩精神...

做咩都冇咩精神...

唉,,,

唸起同黃沛講過既野,,

點解連我都咁!?

好憎而家呢個我,,,

做作好辛苦,,

唉....

 [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 272 | »