sor呢""
好耐未打過啦**
今日敏敏b冇番學,,
得自己一個人,,
真係又悶又冇聊**
都唔知點解會講左我同肥寶!?
唉,,
陳家樂好kai呀,,
笑到我呀**
10分鐘個個小息佢係我身邊經過.,,
望都冇望過我就走...
好冇耐囉**
算,,,唔好望我啦..哼**
第2個小息,,
我望唔到佢囉,,
事關我冇望上去**
跟住f.3 d人上黎唔知做咩**
徐少初冇啦啦撞我喎!?
我咪好大聲咁同佢講**
做咩冇啦啦撞我喎**我又冇整你,,
跟住佢d fd望住我,,又望番佢唔知講d咩,,= =''
sor呀,,我都唔想咁大聲對你架**不過,,算啦**
成日比人話我點樣衰點樣衰,,,
我夠知我樣衰,,洗唔洗咁講野呀,,
個心即刻灰晒**
後半小時我都冇望上去睇下佢,,
食飯個時,,一行到樓梯個度即刻見到佢,,
我地對望左幾秒,,,
跟住我就好冇情咁好快走落去拎飯,,
點知咁耐仲未拎黎...= =''
等個時又大風喎...o晒咀...
係度等...跟住見到5c個班,,
倚霞仔個個呢**
跟住放學科學補測,,,
miss許仲比我地睇佢大學個時既相,,
笑到我地呀,,^^""
唔知係邊個話楊sir呢,,
仲唸住幫敏敏b拎功課個d野tim,,,
佢話出唔到街,,唔洗幫佢拎喎,,
就係咁跟梁綺佢地去打排,,
唉,,唸起祁朗同我講既野...
點知倚霞個個出現左**
我咪叫倚霞囉&&
點知佢話我''賤梨'',,
我個時好想喊囉**
不過又唔想喊,,
因為 我 要堅強**
唔想做番以前既自己,,
|