>HOPE<))慧((
kathleen2012
暱稱: >"<慧*^*
性別: 女
國家: 美國
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-03
2010-03-29
2010-03-05
2010-02-09
2010-01-31
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 104
今日人氣: 15
累積人氣: 1449
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 3 日  星期日   和暖


2008-08-03 分類: 未分類

嘆呀呀!

今日真係好好好忙。

晨早留留7點就起身,

都唔知做咩,

嘈到死,好鬼煩呀…

起身之後就整peanut butter cookies,

自己加材料,勁呢?   HAHAHA!!!

好好味呀

又要去行街買野,

超趕

之後又去左Wlison到打 tennis,

熱到我層皮又黑左

好淒涼呀!!

到左5點pm,

姑媽忽然叫我同dad去行街,

行到8點半,

買左好多野食,

正呀!!

OMG,唔記得左做功課

重好眼盼

sad






訪客留言 (返回 kathleen2012 的日誌)


NG KAKIT 於 2008-08-12 12:26 AM 發表:
Butter + Peanuts,真的有點肥~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下??Peanut butter係花生醬
麥你可以將peanut 同 butter 分個嫁咩???
Posted at 2008-08-14 01:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



中脆` 於 2008-08-04 09:52 PM 發表:
hey` hal0!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

喂!!你好內冇搵我啦。我重以為我地十幾年的關系就斷啦!哇哇哇.....
Posted at 2008-08-14 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing940813 於 2008-08-04 01:54 PM 發表:
YAYAYA!!!
我又黎喇.v.
我又要食*v*
嘻嘻>v<''''
甘乖乖去打tennis 既.v.
熱熱的呢^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀呀!唔想咁肥嗎。
我都知你日日留係屋企,係唔係?
我好了解你呀!Right????
Posted at 2008-08-14 01:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]