嘆呀呀!
今日真係好好好忙。
晨早留留7點就起身,
都唔知做咩,
嘈到死,好鬼煩呀…
起身之後就整peanut butter cookies,
自己加材料,勁呢? HAHAHA!!!
好好味呀
又要去行街買野,
超趕
之後又去左Wlison到打 tennis,
熱到我層皮又黑左
好淒涼呀!!
到左5點pm,
姑媽忽然叫我同dad去行街,
行到8點半,
買左好多野食,
正呀!!
OMG,唔記得左做功課
重好眼盼
sad