今日心情麻麻
好鬼反覆!
早上晨咁早就起身
跟著唔知點解好想食蛋糕
所以就整左個海棉蛋糕比自己食
好香 好甜 好脆 好fresh呀!!!
之後又要睇書
超無聊
等到媽咪去返工時
我就free啦
睇電視劇
when a dog loves a cat同家好月圓
呀呀呀
重有籃球火
超好睇
阿sa比人打
笑死
之後又要煮午餐
無幾內就要出街
好tired呀
之後就食晚飯
又要我幫手煮
跟著就睇奧運
女子10m diving
中國隊好cute呀!!!!