>HOPE<))慧((
kathleen2012
暱稱: >"<慧*^*
性別: 女
國家: 美國
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-03
2010-03-29
2010-03-05
2010-02-09
2010-01-31
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 104
今日人氣: 3
累積人氣: 1462
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 14 日  星期四   晴天


2008-08-14 分類: 未分類

唉.......

終於返到屋企啦

今日真係好好苦呀

早上8:45起身

因為琴晚睇女子體操睇到太夜

所以起遲左

哈哈

之後就睇左一會書

咁就十點幾啦

OMG

就黎要返學啦

用左一會電腦

覆你地D回覆

又10:45

落街get mails

點之冇

darn it

11點幾啦

好趕

煮完飯

食到一半

我同學就打電話黎接我

快快

但都係遲到

12點返學

吹吹吹左4個鐘

唔可以坐

小息一個鐘

跟住就又吹又操

好眼盼

到左9點

終於可以返屋企食飯

好累

鳴鳴鳴.....






訪客留言 (返回 kathleen2012 的日誌)


wwiinnggoo 於 2008-08-15 06:39 AM 發表:
You play tennis???You play tennis like Roger???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

of course I play tennis, 好出奇咩??
竟然夠膽睇小我
just kidding
Posted at 2008-08-15 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wwiiinnggoo 於 2008-08-15 06:37 AM 發表:
Hello!! Long time no see!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing940813 於 2008-08-14 02:15 PM 發表:
吹甘耐既-.-
吹死人咩-__-
比著我..
一半都已經攰死左!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]