>HOPE<))慧((
kathleen2012
暱稱: >"<慧*^*
性別: 女
國家: 美國
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-03
2010-03-29
2010-03-05
2010-02-09
2010-01-31
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 104
今日人氣: 17
累積人氣: 1451
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 15 日  星期五   晴天


2008-08-15 分類: 未分類

好累呀

地獄式訓練的第二天

marching band

我地今日又吹同訓練左四個鐘

冇得坐

跟往就有一個鐘頭break

食完野跟住重sad

去到blacktop之後就要拉筋

跟住就跑步

超辛苦

但係我地個dum major竟然話我地冇follow佢

結果又要跑多次

之後個一個鐘

我地就係咁march

temple係200

OOMMGG

之後就又吹左一個鐘

fieldshow song- riverside dance

超好聽

就又要學pre-game

搞搞下就9點

放學啦

9個鐘終於過啦






訪客留言 (返回 kathleen2012 的日誌)


Moka 於 2008-08-15 10:22 PM 發表:
啊∼∼∼好耐冇見!我係莫嘉慧啊!啜淡先(CHU∼)
點解marching band要跑步既= =?唔係行架咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi!! 黎啦,I am ready.
marching band 要跑步,因為我地要有fit D野體能呀
嗚嗚嗚....
Posted at 2008-08-16 12:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wwiinnggoo 於 2008-08-15 04:22 PM 發表:
Do you know that who am I???
You change your name to Kathleen???Is that right???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

for sure I know who you are.
1B中最高果個呀!
係呀, I change my name
Posted at 2008-08-16 12:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]