好累呀
地獄式訓練的第二天
marching band
我地今日又吹同訓練左四個鐘
冇得坐
跟往就有一個鐘頭break
食完野跟住重sad
去到blacktop之後就要拉筋
跟住就跑步
超辛苦
但係我地個dum major竟然話我地冇follow佢
結果又要跑多次
之後個一個鐘
我地就係咁march
temple係200
OOMMGG
之後就又吹左一個鐘
fieldshow song- riverside dance
超好聽
就又要學pre-game
搞搞下就9點
放學啦
9個鐘終於過啦