>HOPE<))慧((
kathleen2012
暱稱: >"<慧*^*
性別: 女
國家: 美國
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-03
2010-03-29
2010-03-05
2010-02-09
2010-01-31
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 104
今日人氣: 18
累積人氣: 1452
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 22 日  星期五   晴天


2008-08-22 分類: 未分類

yeah重有一日

重有一日就完啦

今日要比心機

今日比琴日好好多

操得好左

但係我D skin已經曬到又紅又黑

好樣衰

我今日break time有tennis practice

冇得去廁所或食野

我由早上11點到9點都唔食過一D野

搞到返歸食dinner時胃痛左幾個鐘

無陰公






訪客留言 (返回 kathleen2012 的日誌)


wing940813 於 2008-08-24 08:51 PM 發表:
哇哇哇...
甘耐冇食野..
比著我一定系甘嗌肚餓哇..
肚餓哇!!
嘻>v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Zoey 於 2008-08-23 12:03 AM 發表:
你D生活,,,真係超充實,,,
突然覺得自己原來好頹=="
今個暑假,除左歌唱比賽,
二胡考級,書展,補習,CHOIR,中樂團,師兄師姐,同間中出下信和睇下戲BBQ之外,,,咩都無做過咁,,,連旅行都無去(苦笑)
E+仲要做曬功課,,,5通真係要靠睇奧運度日!?奧運都就黎完LA!OMG!!!真係5想自己咁頹,但偏偏又無野好做,,,我寧願好似你咁...唉...不過都係5好LA,我會5捨得HK嘅同學老師屋企人同電台架=V=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]