Yeah!!今日係labor day
勞動節
唔洗返學
呀爸呀媽晨早去左飲茶
都唔知有咩咁好飲
我留係屋企食hotpocket ham & cheese
下午應該去shopping
之後今晚BBQ
去我姑媽到
都係又要溫習
好慘