Sorry 呀!咁多位
我今個禮拜真係忙到嘔
每一日早上6點51分返學
重有好多功課同tests
每日上biology, 中文, 數學, 歷史, 英文, lunch, band, 長跑
到左3點就放學
但係之後6點要返band
去到9點
返黎重要做功課
真係好忙
我重曬到脫皮
無陰功
依家就算係weekend
重有大把功課做
下個禮拜見啦
88