write member forum login logout

 

考完啦.唔知點解個心有d∼

2006 年 6 月 22 日  星期四 晴天

好野..

考完lu/

放左我同ka,珮ming,同埋玉米佢地行左一陣

珮ming同埋珍佢地走先喎.

咁我地行到1:00幾左右啦

我返屋企lu

返到去.

黃婷欣問我去唔我影貼紙相

我唔去!!(因為//\\)

開computer

好悶悶,好悶悶

下年F.2唔知同邊個一班.

我最唔想最唔想同牙邊個邊個一班(女仔)

今次d考試我似好難咁

我一定要勁過佢

咁樣我有機會同佢一班

我怕唔可以同佢一班

算啦

唔考都考左lu.

事但啦.

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 56 | »

暱稱: ╳×KaReN≡丁丁∥ching┼紅色血液\
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930