


|
加油牙.(s.1d班) |
| 2006 年 6 月 17 日 星期六 | ![]() |
考試又唔係咁識tim 點算好牙 我一定要科科合格牙 星期一又要考地理 唔識計 到宜家都未溫 ps:牙邊個邊個屈你話係你d主意啦 成日帶頭嬲人 你又唔嬲佢 唉.我知啦 你實怕人地牙媽咩啦 仲有牙.. 我話比你知啦 唔好左玩tel啦 你唔覺得好低b咩 cathy估牙邊個邊個 我諗佢會心知肚明啦!! 帶頭嬲人個d唔會係好人 係自己d fd個到 扮到好人咁 但係人地個到...(我個fd話)
|
| [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 56 | » |