


|
仲有20日牙∼happy |
| 2006 年 5 月 29 日 星期一 | ![]() |
仲有20日炸∼ 今日 都悶悶地∼\ 中文堂 2堂牙sir都無返 31係到玩噴默喎 噴到地下都有 今次好叻d 無中蕉∼ 放學個時∼ 我一d都唔悶喎 我同羅煥欣同埋李穎欣 去行∼ 之後同李穎欣返屋企 返到去 我食左杯cup noodles ‘好好味’ 我溫左一陣西屎啦 之後好鬼累 我sleep左lu 醒返個時 我咪打日記 聽日basketball有比賽喎 我地又要去喎 算數∼ 睇下都好 ps:好煩牙∼ 唔鍾意讀書ge我 今日我鍾意喎 怪怪地∼ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 56 | » |