


|
返學學∼ |
| 2006 年 7 月 4 日 星期二 | ![]() |
今日... 我9:00幾同左嘉,玉米佢地返學.. 返到去..我同潘瑜幫佢地做野 之後我同希佢拍鬼片 笑死我.. 一個係拍我同嘉,, 個個我先驚牙. 紅紅地.好似blood 過多一陣.. 我地偷偷地出去.. 去左7-11食左d野 點知又驚比miss chan閙喎 so我地話咁快又返到去lu 快到去. 我無啦啦係地下睇到d野喎. 睇下啦.. 點知∼ 唔好睇啦. 不過一陣都無事lu 我同潘瑜比人buy左豬仔牙.. 好好笑 話咁快我地走lu 我返到li 問computer 嘻嘻..呵呵 聽日我唔駛合唱團 真係開心 你唔明嫁啦.. 世上得係合唱團d人先會明 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 56 | » |