我ge一切一切ge問題都係為左你
1> 用左手定右手食飯 :右手
2> 用左手定右手寫字 : 右
3> 幾耐換一次床單 : 唔知喎
4> 一日食幾多飯 : 1次
5> 看書會先看結局還是由頭開始看 : 由頭
6> 手表帶左手定右手 :左手
7> 手機是長開嗎 : 會
8> 每日打比邊個係最多次數 :ka嘉
9>我最好ge fd你邊個: ka嘉,珮ming,玉米......
10>點解佢地係我最好ge fd ? 因為佢地好好人,唔似得一d人
11>邊個係你好曾佢ge人:55....心知啦
12>邊個係你哥哥: 唔話你知
13>我最鍾意做d咩:同我d fd去影貼紙相
14>我最鍾意ge人:有2個...不過我係唔會係比你知ge
15>我鍾意小學定中學:...小學~因為我仲可以見到佢
16>最鍾意ge卡通片(小學):東京喵喵..好得意牙
17>最鍾意ge卡通人物: 大口仔..草莓..薄荷
18>我鍾意咩類型ge男仔: 得意..玩得埋..好人
--憎惡題--
1>我最曾d咩人:一d成日你人地面前到扮曬大家姐(有幾個都係,,)
2>我最唔鍾意食ge野..: 大把啦
3>我最唔鍾意做ge野: 唔鍾意『等』人
4>我鍾唔鍾意人地同你講粗口?? 唔鍾意...
5>最曾ge卡通片: 有關超人ge野
6>最曾ge卡通人物: 無喎...
7>最曾ge 男仔: 本來有嫁..不過宜家無咩曾佢bo
8>我曾咩類型ge男仔: 低b..閙我
我好話比你知..我一切一切ge野
都係為左『你』
|