


|
又返合唱團..蕉蕉 |
| 2006 年 6 月 30 日 星期五 | ![]() |
今日.. 都幾悶牙.. 1:30我出去 返個個合唱團 返到去.. 同ka,玉米,珮ming 係到玩野.. 唱唱唱... 唱到4點幾... 講得真係快.. 唔理啦.. 返到去.. 又食牙食,,食牙食 食完去玩computer 時間過得真係快
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 56 | » |