今日朝早好遲先起身...跟住搵個量角器...搵唔到...搞到7:15先至出門口....驚遲到,,所以搭左巴士...跟住番到學校!!!佢地好多都已經番左學校...所以最遲個個係我...之後就上堂la..去到p.e個時...因miss 阿sir要去進修...所以去左109室到上....悶到死...又唔知可以做咩wo...唉....跟住俾人捉左件衫...因為露左o的白色t-shirt個到...=.=.....跟住普通話最搞笑!!!
不過俾人串lo...又唔知自己笑得最大聲..依家係咪唔俾讀錯牙....上次個單野我都未同你計la..有冇搞錯牙你...叫你張部冷氣機整番上去之嘛...跟住係到串我:「嘈嘈嘈..嘈咩嘈〕咁講lo...俾你串到好無奈lo.....唔係每一個人都忍你嫁....如果上次俾你咁整法..感冒的話...醫藥費係唔係你賠牙..你講la...不過好彩你俾人調左去最前面wo....哼...惡人有惡報..底你死!!!!!!!
唉...都係搵唔到牙...點算牙....依家搵到的機會率只係得0.1個%....唉!!!!仲有10日卜3考試LA...希望得la...今日已經lo晒的書番屋企!!!!
|