今日.....終於考完試la!!!好開心牙!!!!!!!!不過又擔心o的成績!!!!唉.....去左c man home度整野食lo去聽日的聯歡....整得都ok....個個都食到好飽呢!!!!
今日成日都好累!!!!番左黎之後又要出街......勁唔想!!!!不過冇計.....一定要我去......咁我咪去lo!!!非常非常之累!!!!!!想訓覺....
喉嚨好痛.....依家講唔到野.......就算講野人地都唔知我講咩...因為我講到口齒不清....希望會無事la!!!!!唔想係christmas先至病....
祝大家:merry christmas!!!!!!!!
|