Cine's blog
捧捧堂
kathy110837
暱稱: pc love
性別: 女
國家: 香港
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
好久了~
星期二
累~
......
沒打很久了~
文章分類
全部 (153)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
王子無名
我的無名小站
棒棒堂中文網
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 11 月 21 日  星期二   晴天


幾開心la!!!! 分類: 未分類

今日???????幾開心la~~~因為????我自己都唔知=.=........上英文堂都幾開心的!!!不過就係好憎個班主任!!!!係唔係都記記記....冇lo dict book B之嘛咁又要記!!!俾你記左三次!!!!如果係miss chiu一定唔會記....都唔知你點做老師嫁!!!!

好懷念以前的日子.....起碼以前的男仔搞笑o的....好玩o的!!!!依家........o的男仔一o的就玩自閉...一o的就成日都好無聊...仲要坐係我後面...勁無奈!!!又唔知自己好樣衰喎!!!諗都唔諗下!!!!激死人la!!!!

同佢去左一個地方!!!好令令嫁~~~~

2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天


悶ar!!! 分類: 未分類

救命!!!好悶ar!!!

今日要學長笛去到5:00....返到屋企已經5:30la....好累牙!!!返到屋企冇野做!!!好悶~~~

佢對我好好牙!!!好開心呢~~~

好無奈!!!=.=今日比人串!!!串到我唔識應付!!!

2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天


好悶牙!!! 分類: 未分類

boring...boring!!!!

冇野做!!!為有係屋企睇片la...好好睇ar!!!不過呢兩日都冇新的一集....因為今日係星期日!!!佢好型牙!!好鐘意佢!!一時俏皮...一時楚楚可憐...一時認真!!!真係好得意....難得我會咁鐘意佢la!!!呵呵~~^^I love u!!!!

今晚有台慶ar!!!希望有得睇la!!!好期待哦....聽講有好多節目睇!!!!

2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天


好悶!!! 分類: 未分類

今日係屋企...好悶!!!朝早去到8:55先至起身!!!因為尋晚好夜先訓....11:25分!!!@.@係屋企超悶....又要.....(唉...唔想講!!!)

係屋企睇片...好鐘意!!!!不過又唔可以日日睇~~~好慘ar!!!!呢部劇係岩岩出嫁!!台灣劇來的!!我諗會有好多人睇!!!!!!!!!^^

要考試la....溫書溫書!!!可能下個星期的某一天要補數!!!因為miss話要我地o的數叻過d班wo!!!不過我地諗:都冇可能la!!!人地o的數咁勁!!如果唔係都唔會入到數學精英班la!!!不過我地會努力嫁la....因為我地的目標係中.英.數都要超過佢地!!!我地不但係eng精英!!!仲要係數學&中文精英!!!!

2E努力牙!!!!唔好衰俾人睇!!!(呢句話係camp度講的說話...我諗大家一定記得la!!!

過左呢幾日...全校的人都會好忙!!!因為進入緊張階段~~~@.@我都要努力...今次的目標係全級十名以內....之前form one做得到...我相信form two都一樣可以做得到!!!

(唔知會係邊個??)

2006 年 11 月 17 日  星期五   晴天


好無奈ar!!! 分類: 未分類

今日早上去左學校..幫miss做野!!因為今日係家長日~~~我幫手派問卷!!!見到好多家長!!!跟住去到10:45就到我la...見到成績了!!!係a,b,c...唉!!好差ar!!!下次一定要努力o的la...!!!(同一個人講:雖然你係d,d,d..不過都唔好放棄...你o的maths&中文相信你有得追!!!要繼續努力哦~~~~)

跟住返屋企la...點知唔記得lo鎖匙...冇得返屋企!!!慘慘慘~~~要等阿媽返黎!!!佢個時係葵芳~~~話行緊番黎...點知用左成粒鐘先返到黎!!!超無奈!!!

之後係3:幾去左荃灣...搞個o的回鄉證!!!個o的手續煩到死!!!又話要呢樣..又話要個樣!!有好多都唔記得lo...叫daddylo俾我地!!!喂住佢係到對住我發脾氣wo!!!又唔關我事!!!勁無奈lo.....跟住唔見左個膠套(保護身分證的)!!!本來就係阿媽整唔見!!!又唔肯認!!!跟住又叫我記番係邊度唔見!!!我都已經同佢講係佢整唔見嫁la..點知佢又唔認!!!跟住個daddy話我冇腦!!!超無奈!!!而家嬲緊佢地!!!