今日早過平時起身... .. 答12到就出門口lu,,"""
>w<"口吾記得打比佢呀..
今日馬進倣又差d 喊.. 好正,,* 下次一定要整到佢喊.. ..."""
口吾打口拉.. 今日冇咩野打..."""
聽日跟我老母返大陸口牙.. 番黎先補番d 日記口拉^^""