遲到口牙.. *今日... ..
上世"屎" 堂.. =.=""上上下.. 走火警,,*
煩.. 冇得訓呀!!* >w<"
係下面到企.. 好曬口牙"""
跟住.. 又比人捉住罵口拉.. ><"" ><"”
罵完之後.. 同欣and 曉一齊上去,,
小完息.. 上堂lu,,* 卡卡.. 成功口拉!!*
馬進x 喊喎.. 正到爆口拉,,*
口吾知幾時再喊呢.. 未見過d 人咁易喊=.=""
成班好有默契口牙今日..
如果唔係.. 佢都口吾識喊^^""
上堂口拉..
音樂堂 ,,好悶口牙*
上完堂.. 就到科學堂 ,,* 係到諗野..
決定左.. 講就講口拉,,""
雖然.. 口吾係咁想,,"
但我真係口吾想玩落去!!*
lunch time..
同佢講左.. 佢好似口吾介意咁,,""
今次.. 唔知會唔會選擇錯呢.. *
((( 相信直覺.. 口吾知有冇錯,,)))
唉 .. ...""""""""""""""
口吾想打口拉..今日,,*
|