冇主題
初一又係咁既-0- 悶死喇 ><
牙爸一早就去左街,得番我同牙媽食麥當當....我發覺我真係好大食@o@
我食完熱香餅&牛肉仲唔夠飽,,要食多個包&飲多杯奶荼先得...
真有趣,,人人初一去拜年''' 我就響屋企發毛]] 牙媽話初6初7先wo!!
真得意啫- - 結果冇野做,,對住部腦發呆 ** 而d功課完全冇掂過...唔知點算好添! !!
算啦..日日生活如此..真乏味 ""
**[|!//Dancing on the stars__;;"
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 65 | »