今日,,都好似平日咁過! "乏味"
我一d都唔覺得新年要來臨..."
可能新年既關係卦...牙爸話要去飲荼,少有呢= =
飲完就去左頒富lu**牙媽話要去supermarket買野...而我就去商務啦XDD
當然係睇我最愛詠琛琛囉,,好想買好想買牙!!! "花見"再版,,封面好令,,又厚喎-3-
不過要55蚊,,無奈-0- 算啦,遲D有多餘$$我會探你架...你要等我牙!! 嗚,牙媽話我成日買書,唔好再買!
但係我好小買書- - 快D新年牙,,我要利是是!! 番到屋企狂狂狂狂食野,,我要增肥肥肥肥!!
一邊食一邊刨書書 懷鈺D書都唔好睇既,,我愈睇愈痴線T T 詠琛就唔同呢,,句句好,故事idea又好wo
好想睇詠琛d書牙....開始發din既我又要上公共個網預約- -v 今次又冇2.5了,,悲哀!!!!!
日日生活都係咁,又唔想做功課** 算啦,,都係食我既野把啦-w-'''
[[世上最遙遠的距離,不是生和死的距離,不是天各一方;;
而是我就站在你面前,你卻不知道我愛你]]
|