| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 3 月 25 日 星期四  |
| 2010-03-25 |
candy終於要調鋪la....1個月前我可能會興奮到訓係到...
但以家反而有d不捨呢~suky走都仲好d~suky埋數太慢la~
同佢收夜有時要去到11點幾先走得架`佢最快多都要10點幾
candy出碼`多數10點前就走得!
以家又唔知會唔會有第2個黎頂candy,,希望唔好惡頂過candy....
|
| 發表時間:2010-03-25 12:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
2010 年 3 月 19 日 星期五  |
| 2010-03-19 |
聽日係旺角新出既芒果芝士蛋糕只需$80炸!!!勁想去買囉!!
個蛋糕係超好味!!!!之前同阿怡個d都試過2次夾錢買黎食!正!正!正!
聽日死都去買番個!!! |
| 發表時間:2010-03-19 11:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 19 日 星期五  |
| 2010-03-19 |
今日真顛左!原本番12點半既`係11點45個陣唔知點解係咁諗住自己番12點!
搞到以為自己就黎遲到!仲要上到的士先醒起我既時間多的是呢!!
唉~見仲有半個鍾頭既時間就諗住去starbucks買個蘑菇芝士餡餅~
跟住咁都比我撞到前個排幾整野既"翻版二官和也+靚仔新聞報導員---柳俊江"
哈哈~~佢又黎整招牌燈la~佢又要比candy轟炸la~~
佢真係好型呢~佢既側面係勁似二官和也!簡直一模一樣!!
"二官和也"今日仲拍住個阿叔黎~個個阿叔都真係幾搞笑,,
唔知個阿叔係咪驚個個招牌燈又唔著定點`整好個陣`佢走去拜盞燈...
由個阿叔把口得知"二官和也"個阿叫阿俊呢~~
|
| 發表時間:2010-03-19 12:35 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 18 日 星期四  |
| 2010-03-18 |
16"
今日要踩成日`簡直累到我腳到跛!!
朝早5點幾開始個肚又痛,,不停咁去廁所,,直到6點幾,,
番到鋪開始有想嘔既感覺,,起包個陣聞到陣包味特別反胃
最終頂唔順去左廁所嘔,,即刻好左好多...都唔知做乜會咁既!!
晏就個陣又要我企我最驚既迎客位,,個陣愈企愈想訓!
個刻真係大吉利是咁係到希望自己快d頂唔順暈鬼左~
等人送我入E院等我訓餐飽= ="天方夜譚既諗法~~
夜晚個陣仲有個明星走左入黎買野!!不過係好奀好奀個D~~
D明星一唔化妝真係好殘~ |
| 發表時間:2010-03-18 01:40 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 27 | »
|