kathy8484
暱稱: ,,l<atHy
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2012-07-14
2012-07-09
2012-06-28
2012-03-04
2011-10-11
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
BuBu
lulu
MandyStarz
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 40
今日人氣: 3
累積人氣: 2784
---
2010 年 1 月 30 日  星期六   晴天


2010-01-30

今日唔知點解好似特別多好"long黎既客咁!
聽日要番早死未!!!

發表時間:2010-01-30 11:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 1 月 30 日  星期六   晴天


2010-01-30

今日都好似好快咁過左一日`
其實基本上由尋日開始就好易咁過左一日~因為有Fion係到
今日有個客真係...佢走黎問我西餅係咪買4送1`~咁我就話係啦`
幫佢執完餅之後個客去比錢先知佢用餅卡...
suki同佢講番用餅卡冇4送一優惠...呢點我極之清楚~
個客同suki講"你個同事話可以既"`............................
佢問我個陣整係問我係咪有買4送1...
佢跟本就完全冇表示過想用餅卡`張餅卡佢都係係比錢個陣先拎出黎....
唉~遇到呢d咁既情況...當然問題出於我.....顧客永遠是對的............何況我係新人....
好彩~Fion都知唔係我既問題~
佢話遇到呢d問題...就算唔關你事`你可以做既就唯有"哦"咁囉~ok~明晒~~
之後有段時間都幾忙下~我咁岩行左去收銀個邊`
Fion見我行左過黎`就叫我順便幫一幫佢收錢~
佢話"2蚊現金劵再收多9蚊"`我照做~係我等緊個客比錢既時候`
suki見我收緊~覺得我好似做唔黎咁`佢就話等佢黎~
咁我就梗係一字不流咁同佢交代番""2蚊現金劵再收多9蚊""
Fion聽到我講`佢都係到笑我講得搞笑......
但轉過頭個個suki話我冇同佢講囉!!
好彩仲笑緊我既Fion即刻同suki講"佢有講ar`佢仲比左張現金券你`你咪拎住左囉""
Fion萬歲!!!!幫我伸左個冤
不過其實今日總括黎講今日都ok既`都係一份唔錯既工~如果Fion日日係到的話~~~

呢篇野有好多Fion= ="

發表時間:2010-01-30 02:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 1 月 29 日  星期五   晴天


2010-01-29

得唔到我想要既野`頗難受的一個早上....
------------------------------------------------------------
今日係第2日番工`已經冇尋日咁迷網...因為今日有個叫Fion既公關帶住我~
佢人超好`起碼唔會好似尋日個個叫Candy既中女咁嫌我煩咁
尋日真係好難定囉!番到去冇內`就叫我企門口sell客`都唔知點解會叫一個乜都唔識既新人sell......
咁我好自然就小講野`因為我唔知要sell乜~我有講歡迎光臨`已經好好!
跟住個個中女就話我成日唔講野`請唔好將我當係舊人咁看待!
一番到屋企即刻係到大吐苦水......
除左個個Candy之外`個到個個都冇乜野...特別係Fion~~
今日同佢初次見面`比我既印象係極好~簡直100分~~
佢同d同事講點帶我既時候`簡直講晒我d心聲出黎!!!感激!感激!
如果Fion日日都係到就好la!!佢係到我可以搵到我極度極度極度極度極度極度需要既安全感= ="!!
不過可能我仲係新人~所以對我先冇咁兇= ="所以希望我可以快d上手!!!!!
今日整體黎挺愉快咁過左一日~~


係呢2日已經好唔小心咁"hi"到d西餅= ="有d仲要比我搞到冇左一細忽`
不過我可以做既就只係當咩都睇唔到-v-
仲有套製服除左條圍群同頂帽之外`成套都好核突囉!!!!!!!
 

發表時間:2010-01-29 02:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


2010-01-06

好累`好悶`呢兩樣都係每份工都會有...
今日既工作就係企企企`摺摺摺`
開頭都仲ok`但之後就開始係咁打喊路`愈摺愈眼訓....
隻腳累到想死`仲有9日要捱`

發表時間:2010-01-06 11:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 1 月 4 日  星期一   晴天


2010-01-04

聽日開始又番第2份part-time`上次派傳單都仲話有阿ma陪,,
但今次冇....得我自己一個`所以都有d驚驚地= ="唉...

發表時間:2010-01-04 11:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]