9-10-07,,
今日超眼訓,,,我諗今日dt係唯11堂係唔眼訓,,,dt仲係整緊餐牌座,,本來整好晒架la,,點鬼知跌斷左,,搞到又要改野,,,煩,,都搞點,,都仲係有好多時間,,跟住係到勁玩,,仲有我從來都未試過上dt上到咁熱的,,
10-10-07,,
今日請左假,,,睇E生,,,又係傷風作怪,,睇完E生,番到屋企大覺訓,,
紅色個包勁似M&M