kathy8484
暱稱: ,,l<atHy
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-07-14
2012-07-09
2012-06-28
2012-03-04
2011-10-11
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
BuBu
lulu
MandyStarz
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 40
今日人氣: 0
累積人氣: 2778
---
2008 年 7 月 30 日  星期三   晴天


2008-07-30

你要明白我都會有野唔想做既時候囉!!!!!係咁迫我既話咁我真係會唔鍾意....更唔鍾意你成日搵個8年fd黎壓我囉

發表時間:2008-07-30 06:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


低落...

        星期1去華東既我...以家本來應該好期待加興份...但今日番到學校聽到1個由"好校長"宣佈既消息之後,,情緒一直處於低落.....本來都去既方miss同梁sir都突然唔去,,"好校長"話佢地係學校有D工作要做,,又會咁岩係唔再係到教既梁sir同方miss架囉!!!所以另外搵左3個老師代方miss同梁sir,,,有用咩!!!!諗住呢5日既旅行就係佢地2個走之前既最後5日!!!唔明點解就去旅行既時候都要搞到幾個喊晒口囉...好黑人憎囉d人!!!聽到之後直落2個鐘不停咁喊,,梁sir講話有諗過索性退番錢比我地取消呢個旅行,,以家咁樣我真係寧願唔去!!!番到屋企係咁諗...乜都唔想做,,眼濕濕,,,好唔捨得!!!到左7點幾阿媽番左黎,,,見到我眼濕濕,,,呢個時候佢整係識得迫我講咩事,,甚至係鬧,,,係個1刻我整係想佢快d入番房咪理我囉!!!到左以家都未能平伏...本來100%超愛呢間學校...但以家只有50%...有好多好老師走左...令人討厭既就係晒到...應走既唔走...唔應走既就走晒!!!

發表時間:2008-07-11 10:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


2008-07-09

  唔想畢業!!點解要有呢個階段呢!!!今年畢業禮好似特別灰...有好多miss阿sir都要走...唉...出年輪到我地畢業...好迷網...仲未定自己想做乜,,之前所講既西餅師,,,原來唔係想像中咁易,,,唉...點解以家d時間好似過得愈黎愈快咁,,,咁又放暑假...今年既暑假,,唔想每日都係對住部腦,,過得充實d!!!但有乜好做??==

發表時間:2008-07-09 11:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


M小姐你更年期嗎??

今日個"""""好""""""班主任,,,1朝就係到吱吱喳喳,,,係咁冇野搵野黎鬧,,榴槤今日寫左家長信著P.E.服,,,都寫晒家長信啦,,咁仲嘈乜姐,,,自己唔識睇字咩!!!!教咩書姐!!!咁又係到鬧1餐!!,,maths個陣又係咁針住阿ma,,,為左支塗改液都可以嘈1餐!!!仲有就算人地份卷做幾差都好,,,都唔應該大大聲咁讀人地份卷囉!!!1睇就1口咬定人係亂做,,,咁勁,,唔去做心理學家走黎教書,,,咁樣讀完人d錯到離晒鐠既野,,讀完又要叫全班咪笑,,,大姐ar!!!你咁樣讀出黎,,好難令到人唔笑囉!!1係你就咪讀啦!!!大大聲咁讀人d卷,,讀之前有冇諗過人感受ar,,,又有冇諗過可能咁樣會hurt到人ar!!到時人地真係hurt得濟走去死,,你點賠番個仔女比人ar!!!又有冇諗過人地份卷錯到咁離譜,,你會唔會又有責任ar!!你又有冇諗過可能自己教得唔好!!1見到學生唔識做,,,就叫人轉組,,,咁留得係你個組,,你就有責任去教識你組既學生架啦,,唔係洗你教,,洗鬼番學咩,,你估真係好想日日對住任架構!!!,,,成日係到玩針對,,,,我都睇唔過睇ar,,,每次係鬧人既時候都係唔會聽人解釋,,,整係識得係到大大聲,,,得把聲有屁用咩,,,有道理先得架,,,永遠都係覺得自己唔需要,,人地就唔需要,,,自己需要既時候就個個都需要,,,雖然你係老師,,,但唔係大晒囉,,,老師都要講道理架!!!!成日係到話我地d講你壞話,,散播謠言,,,你自己又有冇諗過點解會傳左呢d野出黎呢!!!究竟呢係[謠言]定真係[事實]!!!!!!1日到黑整係識得話人做得衰嘟人去改,,,又唔見係聽我地意見,,改下自己有d咩唔好!!!!唔明點解最後2年都要對住你囉!!!

發表時間:2008-05-13 11:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


2008-05-13

 day2相

P1060374 

P1060381

呢個就係由我中3到以家都咁憎既人!!!                                                                      

P1060372

 P1060371 

P1060370 

P1060367

 P1060360

 P1060355

丁丁and盧MISS 

 P1060354

 P1060352

 Wow~~~~~!!盧MISS你好帥ar!!!>\/<呵呵!

 

 

發表時間:2008-05-13 10:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]