今日個"""""好""""""班主任,,,1朝就係到吱吱喳喳,,,係咁冇野搵野黎鬧,,榴槤今日寫左家長信著P.E.服,,,都寫晒家長信啦,,咁仲嘈乜姐,,,自己唔識睇字咩!!!!教咩書姐!!!咁又係到鬧1餐!!,,maths個陣又係咁針住阿ma,,,為左支塗改液都可以嘈1餐!!!仲有就算人地份卷做幾差都好,,,都唔應該大大聲咁讀人地份卷囉!!!1睇就1口咬定人係亂做,,,咁勁,,唔去做心理學家走黎教書,,,咁樣讀完人d錯到離晒鐠既野,,讀完又要叫全班咪笑,,,大姐ar!!!你咁樣讀出黎,,好難令到人唔笑囉!!1係你就咪讀啦!!!大大聲咁讀人d卷,,讀之前有冇諗過人感受ar,,,又有冇諗過可能咁樣會hurt到人ar!!到時人地真係hurt得濟走去死,,你點賠番個仔女比人ar!!!又有冇諗過人地份卷錯到咁離譜,,你會唔會又有責任ar!!你又有冇諗過可能自己教得唔好!!1見到學生唔識做,,,就叫人轉組,,,咁留得係你個組,,你就有責任去教識你組既學生架啦,,唔係洗你教,,洗鬼番學咩,,你估真係好想日日對住任架構!!!,,,成日係到玩針對,,,,我都睇唔過睇ar,,,每次係鬧人既時候都係唔會聽人解釋,,,整係識得係到大大聲,,,得把聲有屁用咩,,,有道理先得架,,,永遠都係覺得自己唔需要,,人地就唔需要,,,自己需要既時候就個個都需要,,,雖然你係老師,,,但唔係大晒囉,,,老師都要講道理架!!!!成日係到話我地d講你壞話,,散播謠言,,,你自己又有冇諗過點解會傳左呢d野出黎呢!!!究竟呢係[謠言]定真係[事實]!!!!!!1日到黑整係識得話人做得衰嘟人去改,,,又唔見係聽我地意見,,改下自己有d咩唔好!!!!唔明點解最後2年都要對住你囉!!! |