| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 4 日 星期日  |
| 2007-11-04 |
28-9-07
今日又要1手拎住2袋野,,1手拎住10幾支叉,,2手攬住包炭,,,去到就落水玩,,,等到透晒爐先走番上去,,,燒晒又丙落水玩,,,超好玩,,跟住租左隻艇玩,,,玩到6點幾都未玩夠,,就話要走,,,走個陣仲有隻鬼走左出黎,,,超嚇人,,,,
3-11-07
今日番APL坐左4個鍾,,,上會話堂,,仲要係英文,,,死了!!!!
|
| 發表時間:2007-11-04 09:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 2007-10-26 |
25-10-07
食屎吧!!!mtr
26- 10-07
第3堂佛學,,勁玩,,我諗符碌都玩得好開心,,普通話,,梗直笑死左!!,,放學由4點半等到5點幾,,去買燒烤d野,,,搞到6點幾,,,拎住包炭歸家,,重死,,拎完隻手僵硬晒,,落車個陣仲要勁狠狽,,, |
| 發表時間:2007-10-26 08:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 2007-10-26 |
21-10-07,,,
今日12點幾出左去食晏,,順便買埋電話,,,N95我終於得到你la ,,,跟住同榴槤去左鑽石山買d野,,,再去阿ma屋企,,,等到4點幾5個人坐佢老豆架車去海洋公園,,,1去到,,,就玩死囚浩劫,,,未入去之前我都仲好興份的,,,但玩完之後,,我開始覺得唔係咁簡單la,,本來話去第2 d鬼屋,,,但未入到去已經比d街鬼嚇到痴線,,,我1驚起上黎就會係咁講痴線,,,so d鬼追住我個陣我整左句痴線比佢姐,,,佢已經追住我成9條街,,,真係痴線,,,但始終我覺今次都唔係太我玩,,,我都係覺得同成小姐個d好玩d,,,起碼佢地咩都玩,,,總之今次等人仲好似多過玩,,, |
| 發表時間:2007-10-26 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 2007-10-20 |
係6點46分收到阿媽既電話,,,佢講完之後,,,我簡直發顛,,,佢終於肯買n95比我了,,,阿更,,萬歲 |
| 發表時間:2007-10-20 06:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 2007-10-20 |
1 9-10-07
今日要去馬屎洲考察,,,7點幾至2點幾,,,累到痴線,,行到喘晒氣,,2點幾同榴槤去左荷李活睇電話,,,睇黎睇去我都係覺得冇1部及n95咁好,,,唉,,
20-10-07
今日又要番vtc,,,好鬼煩,,今堂整hot cake,,超正,,1點走人,,搭地鐵個陣,,有鬼仔BB好鬼得意,,,勁係到同人飛吻,,真係超級超級超級超級可愛,,跟住同woNg琳去左荷李活食野,,行到4點走人,,跟住又見到有個細路都幾可愛的,,不過問題唔係在於可唔可愛,,佢1入到黎就係到勁望住佢阿媽扁咀啦,,佢阿媽又係到勁鬧佢,,,鬧鬧下,,細路係到喊,,喊都唔係1個問題ar,,問題係佢喊得超搞笑,,,係個1刻我係勁想笑,,,但我唔敢,,加上個陣得我1個,,我係勁忍囉,,歸到家,,超累,,,好想快d到聽日!!!!! |
| 發表時間:2007-10-20 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|