kathy8484
暱稱: ,,l<atHy
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-07-14
2012-07-09
2012-06-28
2012-03-04
2011-10-11
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
BuBu
lulu
MandyStarz
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 40
今日人氣: 6
累積人氣: 2774
---
2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


2007-11-20

   今日科學係到勁係到偷食m&m,,,阿ma成包m&n就咁比我食晒,,,佢顯得超無奈,,,,,呵,,放學去左非洲鼓,,,愈黎愈好玩,,今日阿ma勁係到同個個唔知叫咩名既黑人講:我憎爆你ar,,又係到勁向佢爆粗,,,佢鬧都冇鬧,,,我見阿ma咁憎爆個黑人,,,所以索性叫佢都爆爆,,如果唔係都係整係識叫唔知叫咩名既黑人,,,爆爆是1個超店的1個名,,,我好有改名既天份哦,,,呵呵呵,,,daniEl今日遲到,,,前幾堂仲要話我地好遲黎,,,佢今日1入到黎,,,成陣香水味,,臭到死,,,

發表時間:2007-11-20 11:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


2007-11-19

搞笑的丁善朗,,,

怪物!!!!!!!!!!!

搵到佢既眼及鼻嗎?

被逼拍的,,,

某日放學阿ma要求我拍的陶醉樣,,,,

發表時間:2007-11-19 10:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


2007-11-19

1 6- 11-07,,

今日全校免費去迪士尼,,,玩左好多野,,,,始終都係飛越太空山最好玩,,玩左2次,,,本來想繼續玩的,,但因為有2個"好"同學笑得太開心了,,所以再不想玩,,,,,玩馳車天地個陣,,,勁比雞雞撞,,,,快給她撞死了!!

出發前的嘔心照

 

oh,,my,,god,,

他的潤咀!!

常說自己像吳卓羲的陳正

被我地逼上坐咖啡杯而顯得無奈的梁紛珍,,

曰0曰,,,被偷拍的O咀卓敏

有人說她像巴士阿叔,,,

又1張被偷拍的照片,,,

由這樣睡到....

睡到這樣,,,

其實今日係利熙媛的生日

                               補上1句:利熙媛

                  生日快樂!

  17-11-07

      今日又要番APL,,,又係上會話堂,,,不過今堂上普通話會話,,,開頭以為會比英文好D,,,,因為普通話起碼聽得明,,,但黠知仲悶過英文,,,我都唔知點解,,,係咁打喊路,,,好彩佢早25分鐘比我地放學,,唔係唔既話都唔知要1幾多個喊路,,   

19-10-07

今日食晏個陣超好笑,,,咁食完個陣阿MA超好死地話請搭的士,,,上的士個陣阿MA同雞雞係到掙位坐,,死都唔肯坐車頭,,,但最終阿MA都係比我地掉左係車頭,,,跟住見到何弱智,,,阿MA的士入面同佢SAY Hi,,個司機見到何弱智就係到話:哇!!個肥仔肥到好似4個月咁既,,跟住係車廂中發出一陣大笑聲,,跟住阿ma又唔知係到痴咩線,,係到唱學生哥,,跟住個司機又係到跟住唱,,超風趣,,,

發表時間:2007-11-19 09:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


2007-11-11

我班的壁報,,,"漂亮"嗎??,,,正在嘔中,,,

這份是李老師早前放給我的禮物,,,雖然不太靚,,但我也很喜歡!!!呵,,,

在APL的制服

某堂科學,,勁無聊地畫了chIckEn的logo,,,

在helloween拍的爆炸ma,,,

超驚的她們,,,

07版陳寶珠,,,

看她的頭髮多飄逸,,,

樣子超on的

憂鬱的小榴槤,,,

不敢進,,,

看到榴槤的蹤影嗎,,,,

發表時間:2007-11-11 11:13 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


2007-11-10

   今日上APL,,愈黎愈唔想番,,,實在太太太太太太累了!!!!要N咁早起身,,,今堂整蛋撻,,,原來係好易整,,,不過整左出黎始終都係同出面個D差得多,,,食左1個已經覺得"流流"地,,,我仲食左2個,,,1點放學,,,差不多3點先番到家,,,咁就用左我星期6既半日時間,,,

發表時間:2007-11-10 10:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]