今日8點先起身,,成身好鬼痛,,,唉,,,老了,,,索性請假,,,老媽竟比我請,,,but比佢話左幾句,,,跟住就繼續訓,,,到左差不多4點起左身,,起身食野睇電視,,,好悶,,,冇野好做,,,聽日又要番vtc,,,自覺今年既生活開始亂七八糟!!成個人比以前更賴!!!釉到屋企愉都唔想做,,每係訓係張床到睇電視,,,以家成個星期只有星期4係得閒,,,番到家都成6點幾,,,呢2個禮拜就係咁整班壁報,,,好鬼趕,,,要怪就怪點解會有個臨急抱佛腳既班主任!!今年既班壁報全部都係自己整,,,完全冇老師既幫忙,,,今次整得咁辛苦,,唔係為左D乜,,,只係因為今次係最後1次整班壁報,,,出年就係流動課室,,,冇得整,,,,聽講今日上普通話係對面又見到個對情侶係到咀黎咀去,,,最上次見到係番得整壁報個陣,,,個陣我地幾條友係到玩野,,,係咁係到揮手,,,超好笑,,,個陣hei話走,,,點知冇啦啦走番入黎話,,係隔黎課室睇鬼仲清楚,,,幾條友即衝去睇,,原來玥隔隔隔隔...黎個間課室係最清楚囉!!笑鬼死~~
在搗蛋的阿牛,,



係屋企整壁報個陣無意發現的,,,







搞左差唔多2個星期既作品






過了今天不會再見到霞姐了....

|