| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| 2007-10-18 |
今朝一起身見到張紙仔寫住星期日買電話,係個一刻我係極之極之happy的,,,,點知,,,,我頂佢個肺,,,要2000蚊以內,,,咁既話不如唔好買,,鍾意個d又話價錢唔得,,,又唔係成日買,,,貴d都唔怕啦,,,以家d大人真係死蠢,,,1d都唔識變通,,,死阿更,,真係好笑,,同佢講話要個部係6000幾,,,唔肯咪算囉,,,講埋d垃圾籍口,,,話買咁貴既電話要去做生意咩,,,無奈囉,,我都第1次聽,,
今日電腦,,徐老師冇番,,,梁sir代,,,超級搞笑!!!跟住P.E.,,都係自由活動,,,打羽毛球,,,MISS就係到播歌,,,4個女仔唔知痴咩線,,係到左甩右甩,,跟住見豬嫂睇得好開心,,叫佢跳埋1份,,,佢又真係跳,,總之就勁好笑,,,放學個陣流左係課室1陣,,符碌比人掉左舊擦膠落街,,,但佢都仲笑得好開心,,,跟住去Dt室做功課,,超煩,,,有條友係到搞搞震!!!做到5點幾走佬,,
|
| 發表時間:2007-10-18 11:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
| 2007-10-17 |
今日上視藝,,,素描,,煩死了,,放學玩歷奇,,今堂歷奇,,又玩大白"莎",,,跟住落黎就只有1個字形容,,,悶!!!,,整係係到講呢樣講個樣,,,聽講馬桶又會黎教番,,,出面冇得撈嗎?! |
| 發表時間:2007-10-17 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 16 日 星期二  |
| 2007-10-16 |
dt,,笑到我肚痛!!!多得朱咪咪,,放學去左搵勞sir聽去台灣d野,,,聽到4點半,,就去左非洲鼓,,,個個黑人真係黑到飛起!!!都幾好玩,,,冇啦啦丁丁係到想喊想喊咁既樣,,,佢忍住唔喊個樣真係好鬼好鬼好鬼好鬼好鬼好鬼得意架!!!!最後佢都係喊左出黎,,,跟住方miss係到氹佢,,話你大個仔啦喎,,,唔好喊la,,跟住丁丁話唔想大個,,大個會唔開心,,,丁丁雖然係傻傻地,,,但佢傻得黎係極之極之極之極之可愛!!!!哈,,,之後走人,,出到門口見到番薯"拍"左架車係到,,,跟住唔知邊個叫左阿ma過去,,,好似話車埋佢,,,我當然叫佢唔好去啦,,因為佢去左既話會得番我1個放學,,,Idon't like!!!!但係阿ma佢理都冇理過我,,,就咁走左,,勁賤格,,估唔到我會識到呢d咁既fd,,,馬可盈我識錯你,,,, |
| 發表時間:2007-10-16 06:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 15 日 星期一  |
| 2007-10-15 |
今日第1堂就上通識,,,課題係"性騷擾",,呢個課題都唔係第1次聽啦,,,我都唔明點解坐係我隔黎2個位戎生同葉生做乜笑鬼咁Hi囉,,,低低地,,,仲有阿符生上堂小到落堂,,痴鬼線,,,音樂,,又要聽埋個d什麼3拍4拍,,,冇乜節奏感既我,,,真係聽到我發顛!!!!!! |
| 發表時間:2007-10-15 08:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
| 2007-10-11 |
今日P.E.超好笑,,,乜都拎黎玩1餐,,玩除鞋!!,,雞雞自己唔玩得又要痴埋黎,,,到除佢鞋個陣佢係到踢人,,,都顛顛地的,,
某d人真係好鬼煩煩煩煩煩煩煩,,,成日係人背後講人壞話,,,好鬼煩,,係講ar,,,唔該就講比d口密既人聽啦,,,,講埋比d馬可盈聽,,,咪"棧"係要我係人把口到聽你講我d野,,成日係到講講講,,,,唔該你自我檢討下啦,,唔係得我1個憎你架,,,低能仔,,,,你估我又好想同你1組ar,,我都未講你,,,你黎講我,,,死仆街!!!!!!!!! |
| 發表時間:2007-10-11 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|