| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 26 日 星期三  |
2007 年 12 月 9 日 星期日  |
| 2007-12-09 |
4-12-07
今日MTR冇番,,,,,超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超開心ar,,,,今日既2堂中文,1堂Maths都唔洗上,,,2堂中文係MMLC到玩電腦,,今日冇佢既存在,,時間過得特別快,,,放學,,,非洲鼓,,,超好玩,,,走個陣,,,,超級賤的爆爆,,,唔單只冇搬鼓,,,仲要1句唔得閒咁就走左,,,,走個陣,,見到daniEl,,跟住一路D所為既英文同佢溝通,,超好笑!!
5-12-07
尋日MTR冇番,,今日番到黎就見到佢包住左隻眼,,,帶住副超級"靚"既太陽眼鏡,,,Maths個陣,,inin見到MTR個樣,,,個反應係好大聲咁嘩嘩嘩嘩嘩.....
6-12-07
今日Eng堂比我換左隻狗,,,,P.E.玩(蛙)艇,,,超好玩,,,但玩完手軟腳軟,,,跟住諗住玩第2次個陣,,要火警演習,,超掃興,,演習完又聽D消防佬講廢話,,
7-12-07
今日上佛學,,平時上呢堂係超級嘈的,,,今日頭個幾個字,,超靜,,,Eng完左次後,,有個仆街仔真係好仆街囉,,1開始自己玩埋1份,,玩完又要係到報串,,,真係頂佢個肺!!!!,,,以家職前成日上理論,,悶到就訓著,,放學要去深資,,,營前準備,,,走個陣同阿ma去左M記,,坐係我地隔離個埋f.2,,,好鬼嘈,,,仲1個2個攞晒d電話出黎,,驚死我同阿ma唔會報串咁,,,
8-12-07
今日係我同stephy第1次見面既日子哦,,,,超開心,,超興份,,去之前係阿ma屋企等,,開始本來話6點半,,出到去觀塘先話7點半,,比佢玩死,,又唔1早講定,,跟住榴槤去左我屋企先,,等到7點再出去,,,,去到坐低晒之後,,坐係我後面個班mok嘴係咁話stephy,,班友食屎大的,,,講到咁衰,,就咪黎睇啦,,講到自己咁勁咁,,,自己上去唱丫,,,到個時我唔係掉雞蛋係掉炸彈ar!!!,,,,,記得有part超正全場叫stephy叫阿嫂,,,呵呵,,,跟住仲見到Alex,,佢坐個個位都可以話幾近的,,到最後stephy都係冇行過黎握手,,傷心






karoro


還我nds!!!
|
| 發表時間:2007-12-09 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 1 日 星期六  |
| caMp相 |




 
成堆人就係圍住呢個咁"大"既洗手盆廁牙洗面,,,要1路刷1路睇住D人點嘔番d白泡出黎,,,超嘔心

這個討厭的周活程dee dee,,,看他的食野既衰樣,,,

就算唔洗錢,,都唔沖啦,,沖沖下都唔知會彈左d乜出黎,,

可愛的趙dee dee,,,雖然佢好得意,,,但好黑人憎,,,

個個都要過呢條就斷就斷既橋,,就係為左行一行個沙灘,,


被遺棄的TEmpo






超美,,,!! |
| 發表時間:2007-12-01 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 1 日 星期六  |
| 2007-12-01 |
29-11-07
今日既eng超級超級超級超級超級超級超級超級超級超級超級無奈,,,,,P.E,,,玩籃球,,,玩左N咁內都係入左5球都唔知有冇,,但幾好玩,,,放學又要去MMLC做report,,,煩,,搞到5點半先走得,,,
30-11-07
魚蛋今日冇番,,,方miss代,,,職前,,愈黎愈悶!!,,普通話始終都係最搞野既1堂,,,但普通話之後又到中文,,,興奮既心情瞬即下降,,,以家有幾科都轉晒人教,,,極之不喜歡,,特別係膳宿同maths ar,,,maths更加唔知mtr講緊乜,,日日整係識得比功課!!放學要去台灣個d野,,煩都死,,,搞到5點半又要搵張miss,,,超長氣,,,差不多6點先走得,, |
| 發表時間:2007-12-01 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 30 日 星期五  |
| 2007-11-30 |
23-11-07-24-11-07
今日9p.m.點番學校集合,,因要入camp,,,去個陣要行2個幾鍾山,,,,有段路係N咁斜,,,,仲要係上,,,累到我死死下,,,到1點幾P.M.,,終於到左營地,,,,我同我個組即入營訓覺,,,到3點幾比人嗌醒左去當值,,,超晏訓,,,到左4點又訓過,,,到左6點幾彈左起身刷牙,,,刷到勁想嘔,,,事因刷牙個到既隔離就係個廁所,,個廁所臭到彈起,,8點幾走人,,,差唔多行到車站個陣,,,冇啦啦有隻馬騮係到,,,佢仲走過去我背(狼)到想搵野食咁,,,跟住佢行開,,,我就即刻拎番個背(狼),,,,點知隻馬騮張開左個口,,好似想走過黎咁,,,嚇Q死我,,,跟住2點幾番到屋企即訓,,
27-11-07
今日冇啦啦係學校見到個小學老師,,,超惡然,,,跟住同佢傾左一陣,,,DT唔洗上,,,因為要朗誦,,,,我地班一念到誰怕個陣勁大聲,,禮堂有堆人嚇到彈起,,,係台上既我,,,個1刻超想笑,,,到左頒獎,,,,竟然比我地班拎左個亞軍,,, |
| 發表時間:2007-11-30 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|