| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
| 2008-01-29 |
顛了!!!剛才打了一大篇野,,正想按發送時,,點知.....1個唔小心既錯誤,,將部腦閂左,,,唉,,,又要打過!!
今朝好突然地比郭姑娘叫到1邊,,以為乜事,,,不來係搵我去7日6夜既外展訓練,,當我聽到,,超興份,,但再聽落去,,,呢個訓練係唔會有我識既人係到,,,呢個問題令我諗左好內,,,最終都話去,,是因我應改改1要自己1人同陌生人相處時而被得被動的性格,,,但點知.....放學個陣,,,,郭姑娘好似好趕咁過黎同我講唔洗去,,,我即係鬆晒,,,,因為唔洗煩個7日會唔會識唔到人或比排斥,,,
今日既科學變左我既畫畫堂,,係咁畫畫畫,,,科學實在太悶,,

呢3蝠超正,,


阿ma,,超似!!!
d&t個陣發生左d小小小小小小意外,,,有點點點點點點內疚,,,呵!!!我都唔想的,,,
dt完左本來想去電腦室印野,,,點知深資又話要開會,,很煩,,開會開到好似嗌交咁,,,我發覺A組D人係顛架,,,諗CAMP個3日2夜食乜個陣,,佢地話打邊爐,,阿龍生又好認真咁寫落去張紙到,,勁!!!!!開完落去拎CAMP D野,,,本來想走,,但唔知點解冇啦啦又坐番低,,梁SIR好鬼搞野,,,傾傾下冇啦啦龍生塞左個爐同燈過黎,,,好鬼後悔冇走到,,,跟住又同霞姐傾1大輪,,先捨得走!!
|
| 發表時間:2008-01-29 09:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 28 日 星期一  |
| 2008-01-28 |
訓前先打打Blog,,,
今堂音樂都唔知咩事,,,冇啦啦mtr又係到,,,個樣又好似好大件事咁,,又話小息之後早d上番去有野講,,點知又係講廢話,,,成堂中文係咁打喊路,,超想訓,,,隻眼就打唔開咁,,唉!!想死,,,上半個鐘中文就好似上左成日咁,,,以前都唔會咁既,,轉左人教之後就係咁,,,係教既課題悶左丫,,定係人教得唔好呢!!,,,跟住就到Eng,,上Eng仲精神過上中文,,愛上紅組了!!!愛上了miss劉!!!呵~~,,跟住又要係天堂落番去地獄上maths對住佢,,其實今堂既maths佢教左d乜,,?!終於捱到食晏,,,即刻醒晒,,食完番到去,,又係到煩霞姐,,,好鬼死鍾意同佢傾計架姐!!!跟住上膳宿,,整左個唔知乜鬼湯,,超難飲,,甜甜地咁,,但甜得黎又怪,,勁落鹽,,,阿ma就勁落雞粉,,痴鬼線,,,成碗湯都係雞粉既味,,放學諗住又去圖書館呆坐,,,點知d老師係到開會唔比入,,,!!死榴槤冇番,,,所以同左inin去M記搵阿ma,,,落到地鐵站同人傾傾下計,,冇啦啦有個唔識既F.1仔隊左隻蒼鼠過黎比我地睇,,超得意,,,好鬼細隻,,但好搞笑,,佢帶埋隻蒼鼠番學,,就咁將蒼鼠放係個校褸袋到,,替牠可憐!!
今日係eclass sd左1大堆野比郭姑娘,,,本來係想sd左個blog網就算,,但愈打就愈多,,打出來的東西挺灰的!!
|
| 發表時間:2008-01-28 11:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 發表時間:2008-01-27 04:15 PM |
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 發表時間:2008-01-26 10:00 PM |
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
| 2008-01-26 |
好內冇打blog,,因不想動,,
今日又係要番vtc既日子,,,個電話響到輕左都唔願起身,,1上到車就訓覺,,其實我到以家呢1刻我都唔係好識落車==,,,番到去8點57分,,好驚險,,差d遲到,,今日要考泡芙,,係上1次整係超級成功,,但今日係超級失敗,,完全發唔起,得個60分,,考完又要整海綿蛋糕,,比我想象中易整好多,,但打個盤野個陣幾係野囉,,,但好成功,,可惜唔係考試囉!!,,今日代課既陳sir好鬼搞野,,係咁叫佢扮"post屎"影相,,真可惜佢只係代課

Wow~~~~大隻佬陳sir!!


海綿蛋糕,,,
番到屋企己經差不多3點,,好鬼眼訓,,so訓左,,5點幾有條mok咀打黎嘈醒左,,好想殺鬼死佢,,,呢排唔知點解成日都好累,,好似訓極都唔夠咁,,不停打喊怒,,有時未夠9點已經訓鬼左,,,但到左零晨個陣又冇啦啦起左身,,想訓又訓唔番,,係咁係張床到碌黎碌去,,碌到鬧鐘響,,,唉,,,,顛了!!!!想好好的睡1覺,,, |
| 發表時間:2008-01-26 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|