| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 22 日 星期一  |
| 2008-12-22 |
好內冇點個blog la``呢兩日因某事覺得好煩,,心情差極!!!兩天什麼也不想做!!從未試過有這種難受的心情!!剛才跟榴槤E了一輪mail!!!吐了一大堆苦水,,現在經已好得多了``唔該晒ar!!榴槤 -3- 
開始感到e-mail的好處!!!
|
| 發表時間:2008-12-22 10:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 21 日 星期日  |
2008 年 10 月 30 日 星期四  |
| 2008-10-30 |
岩岩開左個msn見到某人既名其中一句係[[[真正ge朋友會點對你]]]望住呢句野`我第一時間諗起阿ma!!我係到諗其實我係咪對佢太衰呢?!當場係啦!!!其實呢排我覺得愈黎愈唔想同佢講野``特別係上堂既時候,,我係冇一刻見到佢係聽書,,,一係就同人傾計,,一係就係書包到搵呢樣個樣,,一係就係到玩手指,,到玩到乜都冇得玩就訓教!!!佢係冇諗過佢既一舉一動會令人覺得好煩!!!有時見佢係到訓教,,就諗住好心叫番醒佢,,點知換黎既只有一個不滿既眼神,,表情,,語氣``上堂掛住做先己想做既野``真係忍唔住同你講一句::你可唔可以聽書ar!!!呢句野唔止同你講一次!!之後到派測驗個一刻``你得到一個你好唔滿意既分數,,,整係識得發脾氣!!但係你有冇諗過你點解會有咁既成績呢!!你5年都冇變過!!都係覺得所有野都係應份``作為你既朋友講就講左``你都係番到黎係訓,,玩,,傾既~咁我都冇辦法!!!其實你係呢5年你得到d咩??
仲有你做人可唔可以有d方向``唔好人做乜你做乜,,人要乜你要乜,,你冇你自己想做既野架咩??你認為你真係想做美容師嗎??你應為你既將來可以繼續搵你阿爸阿媽幫你咩??你自己諗諗啦!!我可能都唔好得你好多!!但我起碼知道自己衰係邊!!你呢??
第一次係blog到打乜d咁老套既野``有人睇到可能會覺得我打呢d野好白痴,,好假!但因為就係當佢係fd先會同佢講咁多!!! |
| 發表時間:2008-10-30 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 22 日 星期三  |
| 2008-10-22 |
超憎你囉!!!!!!!!!!!人做老母你做老母做得衰過人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|
| 發表時間:2008-10-22 07:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
| 氣球飛走有這麼恐怖嗎?囧 |
好內冇打blog....其實係呢個暑都有幾多野打...但都係一樣野累事..懶!!唉~~冇得救~~直到前兩日上論壇睇到張相...令我唔放上黎係唔得架個主題係{氣球飛走有這麼恐怖嗎?囧}
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

正方既嘴,,O左既眼!!一個字[型] |
| 發表時間:2008-08-29 06:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 27 | »
|