kathy8484
暱稱: ,,l<atHy
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-07-14
2012-07-09
2012-06-28
2012-03-04
2011-10-11
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
BuBu
lulu
MandyStarz
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 40
今日人氣: 3
累積人氣: 2781
---
2008 年 12 月 22 日  星期一   晴天


2008-12-22

好內冇點個blog la``呢兩日因某事覺得好煩,,心情差極!!!兩天什麼也不想做!!從未試過有這種難受的心情!!剛才跟榴槤E了一輪mail!!!吐了一大堆苦水,,現在經已好得多了``唔該晒ar!!榴槤 -3-

開始感到e-mail的好處!!!

發表時間:2008-12-22 10:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 21 日  星期日   晴天


2008-12-21

好煩好煩好煩呀!!!!!

發表時間:2008-12-21 02:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 30 日  星期四   晴天


2008-10-30

 岩岩開左個msn見到某人既名其中一句係[[[真正ge朋友會點對你]]]望住呢句野`我第一時間諗起阿ma!!我係到諗其實我係咪對佢太衰呢?!當場係啦!!!其實呢排我覺得愈黎愈唔想同佢講野``特別係上堂既時候,,我係冇一刻見到佢係聽書,,,一係就同人傾計,,一係就係書包到搵呢樣個樣,,一係就係到玩手指,,到玩到乜都冇得玩就訓教!!!佢係冇諗過佢既一舉一動會令人覺得好煩!!!有時見佢係到訓教,,就諗住好心叫番醒佢,,點知換黎既只有一個不滿既眼神,,表情,,語氣``上堂掛住做先己想做既野``真係忍唔住同你講一句::你可唔可以聽書ar!!!呢句野唔止同你講一次!!之後到派測驗個一刻``你得到一個你好唔滿意既分數,,,整係識得發脾氣!!但係你有冇諗過你點解會有咁既成績呢!!你5年都冇變過!!都係覺得所有野都係應份``作為你既朋友講就講左``你都係番到黎係訓,,玩,,傾既~咁我都冇辦法!!!其實你係呢5年你得到d咩??

    仲有你做人可唔可以有d方向``唔好人做乜你做乜,,人要乜你要乜,,你冇你自己想做既野架咩??你認為你真係想做美容師嗎??你應為你既將來可以繼續搵你阿爸阿媽幫你咩??你自己諗諗啦!!我可能都唔好得你好多!!但我起碼知道自己衰係邊!!你呢??

第一次係blog到打乜d咁老套既野``有人睇到可能會覺得我打呢d野好白痴,,好假!但因為就係當佢係fd先會同佢講咁多!!!

發表時間:2008-10-30 10:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


2008-10-22

超憎你囉!!!!!!!!!!!人做老母你做老母做得衰過人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

發表時間:2008-10-22 07:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 8 月 29 日  星期五   晴天


氣球飛走有這麼恐怖嗎?囧

好內冇打blog....其實係呢個暑都有幾多野打...但都係一樣野累事..懶!!唉~~冇得救~~直到前兩日上論壇睇到張相...令我唔放上黎係唔得架個主題係{氣球飛走有這麼恐怖嗎?囧}

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

正方既嘴,,O左既眼!!一個字[型]

發表時間:2008-08-29 06:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]