琴日11點幾同屋企嘈
我同丫妹都俾人趕左出屋企(超無奈-.-|||) [[[第二次俾人趕出去]]]]
之後著住套睡衫去公園到吃風
喊到隻眼都紅晒,,,,,,
之後俾人拖返屋企(都吾知發生左咩事0.0)
就系咁樣系公園到吹到感冒la (爆黑仔=.=|||)
今日返左大6買袋丫
因為自從戈次系松山俾人偷左個袋之後
一直都冇袋同銀包用
遲d再買返個銀包先得
英文同數學報告都未做過,
聽日on msn call人睇下幾時做先
眨下眼就剩返4日假期la
時間過得真系好快丫
---------------------------------------------------------------------------
"只有知足的人,才知道什麼是'快樂'......"
I am fine......
|