




|
2005 年 6 月 16 日 星期四 memory* 今日第1日考試呀....都係chine囉.... 我地考完試去食野...kfc...不久之後...有個呀婆同佢孫仔食野....咁細佬仔梗係走黎走去 架喇....跟住個o靚仔咪坐低食野囉....個呀婆就開始喇...:[邊有細佬好似你咁...成隻癲狗 咁....你個仆街冚家產....你再係咁我攞可樂淋你呀拿...你個仆街冚家產....成個監等 咁...你個仆街冚家產....]係咁上下喇....大家讀吓...個呀婆好西利...佢把呢個粗口既文 學....好通順地...好有感情地...(佢當時真係好惡)...有呢個抑揚頓挫....充分咁表達出 黎....而我好相信....個o靚仔...未來係呢個粗口文學方面...一定有一番作為....出口成文 呀....^^* 咁之後就補習...好俾心機咁補....都係做得好少野....so....我要努力喇....but真係好想
um....今日係第1日考試...ja係琴日係last1日上堂喇....聽miss chan講到....我地呢班1 開始真係咁差咩...miss chan講到依家佢自己[自豪]既時候...我見到架...佢隻眼有紅 架....真心話....其實我覺得可以係呢班係好幸運架....because呢班人係痴線..低b....白 痴....好叻....上進...搞笑...有義氣....有愛心....淫....多計仔....靚女....靚仔.....可 愛....有錢...冇錢....嘈...俾面呀sir/miss...成日遲到....成日唔番.....成日早退....成績 好.成績差............................................................... ..............................................................................講唔晒咁多好既 同唔好既.......佢地就係d咁既人喇.....但係o係呢班我好開心開心開 心........好唔開心 好唔開心好唔開心......都有過.....有好難忘既........呢 d memory.....真係好正...!!*我 愛你我愛你我愛你呀呀.....呢3個字唔係隨便講架.....好真心!*嗯.... 唔知仲有冇機會一班呢......唔知仲會唔會俾miss chan教呢.....um...........
bBbBBLOVE B |