




|
2005 年 5 月 15 日 星期日 .......* 星期6...6點幾出左去...同呀進&呀誠食壽司.... 跟住咪去左呀進home...玩囉....10點幾呀雞黎埋...last一點幾呀瑩先黎...我真係唔識打牌架ma...so佢地4個係度打 囉....我同b.b[隻狗]係上面隻玩....跟住係度飲啤酒...仆街...佢地飲醉左...係度發癲...大佬點訓呀...唔好玩 喇........白痴...咩都係度笑.....都唔知有咩好笑呀....*傻架... 都唔知有冇訓到....好似天光先訓.....1點幾番到屋企....再訓.....成條c咁樣...都唔知想點.... sorry呀...all boy's.... |