




|
2005 年 5 月 19 日 星期四 ^^* 今日好似平時咁番學...嘻嘻...我終於知道我自己想要d咩....我知點做喇...^^* 我以脫離佢....我真係好多謝你呀.... last個兩堂....數理..問答比賽....好搞笑...我地輸左...but唔係包尾....好叻架喇.....suki...呀雞..同埋may ling.... 我地冇提佢地水囉...只係叫佢地亂禁ja....wong sir唔可以咁架....=.=" 放左學...last集會....其實miss 楊...都好好傾呀....我同佢傾左好多野呀....^^*做訓導真係要有兩張臉...人前人 後兩個人....* 傻佬...唔好飲咁多可樂呀!!豬唔豬呀...
|