




|
2005 年 6 月 2 日 星期四 Happy* 今日p.e...打波....熱死人喇..
last上h&c...miss chan傻左呀....係咁係度串人....哈哈...燈柱掛老鼠.....超串呀!* 之後去左補習....同寶兒...&winsy...妖...又係咁呀....唔係得chan...又蝕水俾佢喇.....都唔知想點.....我地一上去 係咁食野....好白痴呀呀!* 之後番屋企喇....zzzzzz
之後gigi打俾我喇....又上左黎喇....^^* 琴日冇打日記呀.....唉....because陪媽咪去急診室.....佢之前做完個手術....超痛喎~~~call白車佢又唔肯.....咁佢 咪好辛苦咁撐到去屯門囉...我去到好驚架....睇到好多d咩咩咩....唉....真係咩人都有呀!*之後阿媽都好彩冇事....擔 心死我....係出面等左好耐呀...好夜先番home呀....thx god* |