




|
2006 年 3 月 22 日 星期三 攰呀! 今日番學呀..噴黑左個頭都話唔得喎~唔開心呀!理鬼得佢!! 琴日edward好唔小心呀...唔見左部電話...咁都唔見得既!! 放學就番工啦...yuki考到經理啦!!唔想講咁多野..叫tommy俾我落下面..食完野都係落番去!!唔知做咩好嬲呀..我話幫呀的洗晒d野..開到d水勁大呀..自己搞到濕晒...傻左!!
10點收工...打番俾魷魚...跟住傾啦..佢話送番條westwood頸鏈俾我呀....不過聽住先啦...佢話5號先出糧...嘻嘻...番工個時見到呀pet...應承左佢星期日番教會呀...跟住又話星期6去唱k喎~~早上玩完又要番工...好攰呀!!一定!! |