




|
2006 年 3 月 12 日 星期日 開心開心! 今日早上mango打俾我喇!諗住叫我番工...但又唔係好想番喎~但係我鎖匙唔見左呀..但應該留左係公司...一定要番去啦... 上左車打俾edward問佢琴晚見唔見啦...佢話我唔番架話幫我上去搵...我梗係話好架...^^*之後買埋野食俾佢囉...哇...幾好呀...mango呷唶呀...低b...之後佢話[半醉人間]好睇...咪同佢係度睇囉....之後佢話細銘(mango)打俾佢...要去食野...咪飛的出去囉...之後佢地踢波...我就去左傻傻屋企...好攰呀...係度打機...睇[男上女下]...同大眼妹..呀兒...cherry一齊走...行左轉北江...好多朱古力呀..我要請番edward食呀....佢成日都買朱古力俾我...好好呀佢...>3<* 考試衰lu...=.= |