




|
2006 年 4 月 9 日 星期日 UNHAPPY* 唉..點解呢排咁唔開心架...番學唔開心...番工唔開心...係屋企唔開心..同男朋友唔開心....仲有咩係開心架? 今日番工遲大到...都冇俾人鬧...但係勁攰囉!!成日黑口黑面對住d客....但係見到好多fd呀...有中指啦..x豪....佢又靚仔左呀...基少...同聰....又見到詩同佢表姐喎~~最搞笑就係見到馬騮...佢認得我...望多兩眼...哇哇..好似古巨基呀..哈哈...!!佢冇同求琪一齊先出其喎~~仲有見到carman啦..佢話佢媽咪開左間花店呀.!!我買花有折就好!!但係有幾可買花!!=.=" 跟住9點收工...自己一個番屋企..行得勁快呀!!嬲爆爆既樣..成街人都驚左我呀!!攰到爆呀!! 冇短訊的手機..冇心機!!冇電話的手機..癈機!! 我要買電話!!呵呵...我唔要冇心機!! |