




|
2006 年 3 月 30 日 星期四 開心-->唔開心... 今日早上冇番學呀...因為好攰呀...唉唉...個頭又俾人捉...咪唔想入hall囉...又要 上miss 張堂喎~~ 放左學就同老公睇戲囉..睇神再3來了...哇哇哇...好嘔心呀..有d野..但係好好睇 呀...跟住同佢食野喇... 番到屋企沖完個涼打俾老公喇..跟住佢話間cd鋪請左..但係1個星期放得1日..仲要 係星期日...唉...我星期日又要番工..咁咪ja係唔洗見...但佢好似覺得冇咩問題咁 囉...但係我可能係對自己冇信心囉..我覺得自己keep唔到呢段感情...我忍受唔到 見唔到自己掛住既人囉...唉唉唉..點算呀..?我又唔可以咁自私...只係諗住自己喎 ~~好煩呀好煩呀..!! 跟住傾傾吓見佢口upup啦...其實我都知佢睇緊邊個日記啦...唉唉唉....佢好似仲 好關心第2個女仔d野咁....咁我點呀!!我可以點做呀!!我覺得自己呢次係好認真好鍾 意老公...唔想咁快分手呀~ |