




|
2006 年 4 月 2 日 星期日 HAPPY-- 聽日又要番學啦..真係唔想...唉唉....但係我要俾心機讀書呀!! 以後星期6都唔洗番自己屋企啦...哈哈...星期6收工搵魷魚食野...同埋陳智恆...個白痴佬仲係上次車完我落去雞地就冇見過佢lu...今日次到玩到好癲呀!!俾佢地2個搞到成面都係雪糕呀...
11點就去接老公收工....一齊番屋企呀!!番到去勁熱呀...老公幫我洗頭呀...超舒服呀!!正!!之後睇鍱啦..睇睇吓訓著左lu....佢媽咪勁夜都未番..咁佢等佢番黎問吓佢去左邊喎~~佢番左黎好似3點幾...癲架..3點幾叫醒我...[kathy...起身番工喇..!!]help!!傻左呀佢!! 訓到11點幾起第番工lu...死懶豬唔肯起...但我唔會再放飛機架啦!!遲左2個字ja...個豬兜又放飛機...俾人炒左lu...哈哈...收工勁多人係下面呀...tiko話去睇戲既..但我睇左lu...冇理由又睇多次ja..老公咪送我番屋企囉!!哈哈... 心入面唔準有第2個girl呀!!NO SMOKING AR!!
|