




|
2006 年 7 月 9 日 星期日 2006-07-09 今日係老公屋企第3日啦!個兩日都ok...哈哈..同居啦!-.-v但都有不和既時候囉!一人退1步... 咪冇事囉! 唉呀...老公去同好多佢d屋企人食飯...唔想去..留係屋企...個衰佬好似去飲咁..著到鬼火咁 靚...真係想咀佢一啖呀!>3<唉呀..自己一個留係屋企!慘!快快番黎啦!一陣我都應該出去食野 啦!今日玩個時整到老公流血呀..我好內疚架啦...但個傻豬成日都口事心非!有時我都真係 有d嬲...你打人咁痛..都唔留力!-0-錫住先得架MA! 你快樂嗎?老公..愛你呀!!>3< |